Al jaren bestel ik hier. goede site, makkelijk en niet te duur
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
ik had een klacht en er werd alles op alles gezet om het in orde te maken. zeer snel en netjes afgehandeld
ik had een klacht en er werd alles op alles gezet om het in orde te maken. zeer snel en netjes afgehandeld