Als proef heb ik een aantal maanden geleden eerst een klein fotoboekje laten maken. De kwaliteit hiervan was onovertroffen. Vervolgens laat ik er nu het printwerk (vaak 30/45) doen i.v.m. mijn lidmaatschap van een fotoclub. Ook dit werk wordt door 'Fotofabriek' absoluut voortreffelijk gedaan.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Uitmuntende kwaliteit van het printwerk & de zeer goede verzendverpakking.