Goed
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ik heb weinig ervaring met het werken met foto programma's. Iets meer uitleg over het fotoboek programma zou voor mij fijn geweest zijn.
Ik heb weinig ervaring met het werken met foto programma's. Iets meer uitleg over het fotoboek programma zou voor mij fijn geweest zijn.