Slecht
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedenavond,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat jammer dat uw ervaring slecht is geweest. Graag komen wij met u in contact om uw ervaring te bespreken.
Ik stuur u een mailtje op het bij ons bekende mail adres.
Fijne avond gewenst.
Team Fotofabriek