Onduidelijkheid op site over levering waardoor de bestelling te laat kwam. Contact gehad hierover, erg onvriendelijk. Zou geld van spoedopdracht terugkrijgen, maar niet gekregen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Tijdens t maken van het fotoboek vriendelijke hulp via chat
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedenavond,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat jammer dat dit niet geheel naar wens is verlopen. Ik zie dat er contact is geweest en wij vragen om uw gegevens voor deze terugbetaling.
Een antwoord hierop mist helaas. Ik ga u nogmaals een mailtje sturen.
Fijne avond gewenst.
Team Fotofabriek