Niet alle bestelde foto’s zijn geleverd.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Kwaliteit van de foto’s is goed
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u uw order niet volledig ontvangt, we lossen dit graag op! Via de mail hebben wij reeds contact en we zouden graag weer van u horen.
Fijne dag gewenst
Team Fotofabriek