Goede foto kwaliteit, zeer ingewikkelde en verwarrende software (met witte pagina’s die je dan moet verwijderen of dupliceren als je dezelfde foto meerdere keren wil, duur, zeer trage levering in België omdat Bpost gebruikt wordt.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Foto kwaliteit
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te lezen dat de kwaliteit naar tevredenheid is. Uiteraard wel jammer dat de software wat lastig is.
We proberen alles zo makkelijk mogelijk te houden. Mocht u ergens vragen over hebben dan helpen we u graag.
U mag ons altijd mailen/bellen of een chat openen.
Fijne dag gewenst.
Team Fotofabriek