Matig
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Snelheid
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen, dat waarderen we zeer.
Wel jammer om te lezen dat uw ervaring matig is geweest. Graag kom ik hierover met u in contact om te bekijken wat er speelt.
Ik stuur u een mailtje via het bij ons bekende mail adres.
Fijne dag gewenst.
Team Fotofabriek