Contact gehad via de chat, zeer goede ervaring, duidelijke uitleg, hele traject duidelijke uitleg.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
de bevestiging en voortgang via de mail/chat is mij zeer goed bevallen. Geen enkele onduidelijkheid
de bevestiging en voortgang via de mail/chat is mij zeer goed bevallen. Geen enkele onduidelijkheid