Ik had al eerder een fotoboek bij de Fotofabriek gemaakt, naar tevredenheid. Dit keer weer gedaan en nu nog attenter geweest op de kwaliteit van de foto's, het resultaat is nog beter.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Software werkt makkelijk, prijs kwaliteit is prima, chatfunctie is prettig.