Het hele proces was voor mij een leuke ervaring. Van het maken van (in mijn geval) de agenda was heel leuk. De herinneringen die je er door krijgt zijn geweldig. Het programma werkte feilloos en de agenda is zeer mooi afgeleverd en heel goed gedrukt. Ik heb het kado gedaan aan een vriendin, ze is er met de agenda meer dan blij.
We gaan nu ook een kalender bestellen via foto fabriek omdat de agenda zo'n succes is geweest....
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
- goede software
- makkelijk bestellen en betalen
- goede kwaliteit afgedrukt
- goede eindresultaat