Het was een program a waar ik goed mee uit de voeten kon. Dust erg prettig.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Dat er een online versie was en ik ALS digibeet niet allerhande codes hoefde in te voeren.
Dat er een online versie was en ik ALS digibeet niet allerhande codes hoefde in te voeren.