In eerste opzet een prima site. De foto editor is niet zo irritant als bij andere printshops. Echter na de ontvangst van de fotokaarten bleek er gewoon het bedrijfslogo op de foto geplaatst te zijn. Dat is al heel erg vervelend om te ontdekken, blijkt het ook nog eens precies over essentiële info te staan. U begrijpt, hier ga ik NOOIT meer bestellen. Ik zal ook iedereen in mijn omgeving afraden hier produkten af te nemen.
Reactie Fotofabriek.nl:
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat de order niet helemaal naar wens is. Ik wil graag tot een oplossing komen en zal per mail contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek