Ik had een fotoboek op A3-formaat besteld en die zag er keurig netjes uit. Mooie prints, mooi ingebonden, precies zoals ik gehoopt had. Daarnaast had ik een A3- en een A4-poster besteld. Deze waren een stuk duurder, dus ik verwachtte ook een nog mooiere kwaliteit. Helaas was dat onterecht. Deze prints hadden dezelfde kwaliteit als het fotoboek. Niet slecht, maar waar dan die veel hogere prijs vandaan komt?? Jammer!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zeer snelle service!!