Heb album gemaakt met mijn I pad .Was niet gemakkelijk ,continue problemen gehad met het downloaden van de foto’s.
Uv hoogglans papier beseld maar vind de hoogglans niet zo mooi als bvb bij Albelli.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Vlotte levering