Goede klantenservice maar heb al veel betere fotokwaliteit gezien !
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Klantenservice is goed
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Henry,
Bedankt voor uw feedback . Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik wil graag tot een oplossing komen en ik ga u per mail benaderen.
Team Fotofabriek