Mijn ervaring is. Dat het in passen van meerdere foto's slecht geregeld was. En na een chat bericht wel in eens kon. Dat ze 3 keer afleverden en 3 keer niet goed. Eerst een verkeerde opload en 5 verkeerde foto's die ik extra had besteld. Dan sturen ze de nieuwe opload en steken ze in een veel te grote bewaardoos. Verder sturen ze een mooi filmpje hoe ze de kaft maken dat is leuk. Verder is het afhandelen van de fouten wel goed. Maar verwacht je van de beste uit de test wel betere eerste aflevering. De chat is ook wel handig om me te helpen en kun je, je boek prima maken.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Snel herstel van fouten. Een prima een foto boek kunnen maken. En maximaal 200 pagina's fotoboek kunnen maken.