theo-joosten.nl 6/10 04-04-2018 Mijn ervaringen met de Fotofabriek zijn goed, zeker t.a.v. vergelijkbare aanbieders. Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek De snelle reactie op mijn foute opmaak v.d. omslag.