J.Beuving

Voorheen goed, nu zeer slecht. Jaarafrekening heeft inmiddels de wettelijke termijn van 6 weken die er voor staat al lang overschreden. Als je al contact kunt krijgen gaan ze er van uit dat je al lang de jaarafrekening gehad hebt en uitbetaald bent, dat is dus niet zo. Aangezien ik ontzettend veel van deze klachten lees, allemaal van mensen die geld van Engie dienen te ontvangen en maar niets krijgen, maak ik me grote zorgen dat we niets gaan ontvangen en Engie omvalt binnenkort. De score op Trustpilot is ook niet best, dus ik begrijp de 8 hier ook niet. Jaren trouwe klant geweest maar dit kan echt niet, we horen een groot bedrag terug te ontvangen, maar worden gestraft voor investeren in duurzaamheid en zuinig zijn. Dit kan zo niet langer.

UITBETALEN!!! Zorgen dat je bereikbaar bent.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Ik kan me voorstellen dat wanneer je een te ontvangen bedrag op je jaarafrekening hebt, je deze ook zo snel mogelijk wil ontvangen. Doorgaans ontvang je de jaarafrekening uiterlijk binnen zes weken. Vervolgens zal de betaling of uitbetaling binnen drie weken plaatsvinden.
Ik zou dan ook graag eens met je meekijken wat het eventuele oponthoud hierin is geweest. En samen met jou de oorzaak willen achterhalen waarom je ons niet (goed) hebt weten te bereiken. Zou je hiervoor jouw review, klantnummer en/of adresgegevens en telefoonnummer willen e-mailen naar socialmedia.nl@engie.com? WIj horen graag van je!
Voor nu wens ik je nog een mooie middag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 0.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: variabel, stroom en gas