Particulier

App is prima, aan de telefoon zijn ze netjes. Op 25 Jan 23 is de meter gelezen, tot heden nog steeds geen eindafrekening. Ze hebben problemen met de nota.. wat er aan de hand is dat ze je het geld niet betalen willen wat je terug krijgt. Er werd nu gezegd na de eind afrekening hebben ze wettelijk drie weken. Zelfde gedoe met de 190 van november die kwam pas in December na veel nabellen. In de app kan je wel zien wat je jaar verbruik was dus wat nu het probleem is? Je zou bijna denken dat ze financiële problemen hebben en daarom op ons geld zitten.

Betaal het geld wat je schuldig bent gewoon snel terug ga er niet op zitten.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de ENGIE app en de klantenservice die je wordt geboden.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je een te ontvangen bedrag krijgt op jouw jaarafrekening dat je dit zo snel mogelijk wilt ontvangen. Vanwege alle wijzigingen vanuit de overheid waaronder het prijsplafond heeft het versturen van de jaarafrekening wat vertraging opgelopen. Dit staat los van de uitkomst op je jaarafrekening en zou ook zo zijn geweest indien je een bedrag had moeten betalen.
Onze excuses voor het oponthoud! Gelukkig hebben wij onze systemen inmiddels goed aangepast op de overheidswijzigingen en zullen de facturen weer tijdig worden verstuurd. Je hoeft je geen zorgen te maken over de toekomst van ENGIE. Wij zijn een goed functionerende energieleverancier met een sterke ruggengraat. Wij vallen niet zomaar om en hebben dan ook zeker geen financiële problemen.
Ik heb geprobeerd je hier telefonisch over te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Ik hoop je met deze reactie dan ook voldoende uitleg heb kunnen geven.
Wanneer je nog vragen of opmerkingen hebt dan horen wij dit uiteraard graag. Wellicht dat wij je hierin dan ook nog van service kunnen voorzien. Onze klantenservice is van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-15.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Uiteraard zijn wij ook via de chat of via de mail (klantenservice.nl@engie.com) te bereiken.
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!
Hartelijke groet,
Niesje - ENGIE webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Net weer begonnen