P Basten

De start was erg ongelukkig, we hebben een flinke boete moeten betalen om over te stappen naar Engie, was toch handiger geweest als we op voorhand geweten hadden dat we deze boete moesten betalen.

duidelijkheid gevolgen van overstap naar andere energieleverancier, ik heb nog vooraf gevraagd hoe het met de boete zat, daarop heb ik enkel als antwoord gekregen dat die meestal door de nieuwe leverancier betaald wordt, in ons geval niet dus. (ja dat zit me nog steeds dwars en ik wil nooit meer gebeld worden voor een nog betere aanbieding)

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van uw review en wat vervelend om te lezen dat u op voorhand niet helemaal op de hoogte was van de boetevergoeding. Ik zie dat mijn collega u geprobeerd heeft te bellen maar dit helaas niet gelukt is.
Wij adviseren altijd om de voorwaarden van het contract goed door te nemen zodat u weet waar u aan toe bent en eventueel indien gewenst nog altijd gebruik kan maken van de 14 dagen bedenktijd.
Inmiddels is er reeds een boetevergoeding van € 250,00 aan u uitgekeerd. Indien u hier nog vragen over heeft mag u ons altijd benaderen via socialmedia.nl@engie.com. Wij willen u vragen uw klantgegevens in de mail te vermelden.
Hartelijke groet,
Charnella - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: gas en stroom