Reviews

7.9 / 10
4352 beoordelingen
Schrijf beoordeling

88% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

D. Bloemink

10/10

Zeer klantvriendelijk en eindelijk een bedrijf waar je snel iemand aan de lijn krijgt.

Verbeterpunten of tips

Waar ik voor belde was de geschatte jaarafrekening; ik vond het bij te betalen bedrag veel te hoog, terwijl ik mijn voorschot al iets meer dan 30% hoger heb gezet dan het voorschotbedrag zoals door Engie berekend met de standaard berekening.
Nu blijkt na het telefonisch contact dat de site in zijn berekening geen rekening houdt met teruglevering van stroom, dus het geschatte bij te betalen bedrag klopt niet en is dus te hoog. Klanten gaan hierover bellen en dat is voor zowel de klant als Engie niet handig (kost tijd en dus geld).
Lijkt mij een stevig verbeterpunt .......


Score voor ENGIE Energie Nederland: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: