Ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vraag een medewerker van Engie, het was een relax spontaan gesprek. Na twee dagen kreeg ik met de post 15 rode rozen als dank dat ik een tevreden klant ben, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt, super leuk
Verbeterpunten of tips
geen idee, ik heb alleen maar goede ervaringen