Enige tijd geleden werd ik telefonisch benaderd door een andere energiemaatschappij die mij € 250 cashback wilde geven als ik zou overstappen naar hen. Ik ben bij Engie gebleven, omdat ik over Engie nog nooit klachten heb gehad. Gek mens, laat zomaar € 250 schieten? Ja misschien wel, maar bij Engie treft ik altijd vriendelijke mensen bij de klantenservice en ze helpen waar ze kunnen. Ik vind dat dat heel wat waard is! Al zou ik € 250 erg goed kunnen gebruiken! ?
Verbeterpunten of tips
Geen.