Eddy's

Christa

Heb hier 2 truien voor mijn man besteld aangekomen op 28 december.
Toen hij het pakket openmaakte bleek er een andere trui in te zitten dan ik had besteld ( foutje kan gebeuren) ik meteen gemaild met foto’s erbij en krijg een standaard reactie dat ze binnen 2 dagen reageren nu inmiddels meer dan een week verder en 3 mails van mijn kant verder en nog steeds geen reactie!! Misschien dat jullie dit lezen ik wil die trui retourneren maar dat gaat moeilijk als ik geen reactie krijg en ook geen retour label!!!

Reactie Eddy's:

Beste Christa , bedankt voor je review en wat jammer te lezen en dat je een verkeerde trui hebt ontvangen ! We hebben even met je meegekeken en we zien dat de mails beantwoord zijn en de aanvraag voor het retourneren ook. We zien het item dan ook graag bij ons terug en zullen dit uiteraard voor je in orde maken op de factuur.
Helaas is hierin iets misgegaan bij ons distributie centrum wat natuurlijk niet had mogen gebeuren. Om even terug te komen op het contact; momenteel is het erg druk waardoor de doorlooptijd langer kan duren dan je wellicht van ons gewend bent. We verwerken onze mails van oud naar nieuw en telkens als er opnieuw gemaild word, word je weer onderaan de wachtrij gezet.

Score voor Eddy's: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Trui