Eddy's

Roby Koreman

2 of 3 weken geleden een jumpsuit besteld, was eerst uitverkocht en was dol gelukkig dat hij opeens weer op voorraad was dus meteen besteld! Ben jaren ernstig ziek geweest en dit is het eerste jaar dat ik weer met mijn vriendinnen oud en nieuw kon vieren. De jumpsuit was voor mij ontzettend veel geld maar ik wou graag iets speciaals aangezien dit het eerste jaar is dat ik weer mee opstap kan. Volgens post nl is deze geleverd maar dit is niet zo. Het is ook niet geleverd bij de buren. Al zeker 4 of 5 keer gemaild naar eddy’s maar krijg gewoon geen reacties. Omdat deze jumpsuit zo prijzig was kon ik ook niks nieuws meer kopen voor oud en nieuw. Ben diep teleurgesteld en erg verdrietig, ik begrijp dat ze het druk hebben maar ik ben al zeker 2 weken bezig met contact zoeken. Post NL zegt dat de winkel contact moet opnemen met hun. Voor mij is oud en nieuw verpest, ik was zo blij en heb nu niks om aan te doen, en kan niet zomaar iets nieuws kopen tot ik mijn geld terug heb.

Reactie Eddy's:

Hi Roby, bedankt voor je review en wat heftig om te lezen !! Hopelijk ben je er weer bovenop en gaat het de goede kant op.
Wat vervelend om te lezen dat het pakketje op bezorgd staat, maar niet is aangekomen. We hebben even meegekeken naar het contact en we zien dat er een onderzoek is gestart naar de bestelling en de bezorging hiervan.
Dit is de procedure in dit geval en helaas vanwege de feestdagen kan het langer duren voordat we een terugkoppeling hiervan hebben.
Zodra we de terugkoppeling hebben hoor je uiteraard direct van ons en mocht je intussen nog andere vragen hebben horen we die graag !

Score voor Eddy's: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Jumpsuit