Mark

Nette en snelle afhandeling zowel van bestelling als retourzending. Echter bij retour zenden blijkt het pakket geen brievenbus pakket te zijn waardoor ik ruim 6 euro moest betalen bij bestellen was het wel een brievenbus pakket, vreemd.
Bij de maatvoering van de kleding klopt er iets niet, waarschijnlijk wordt hier een Chinese maat aangehouden wat niet gaat lukken voor een Europese vrouw. We hadden een xl besteld ik denk dat zelfs een xxl te klein had geweest. Erg jammer.
Zal hierdoor geen lingerie meer bij jullie bestellen terwijl er echt hele mooie dingen opstaan.

Reactie Clubwear Company:

Blij dat u over onze afhandeling tevreden bent.
U schrijft dat wij waarschijnlijk chinese maten aanhouden.
Dat is nou juist iets wat wij niet doen. Alle artikelen worden door ons doorgepast.
Zodat wij ook inderdaad de maat verkopen die het is. U kunt, als u onze site bekijkt, regelmatig in de beschrijving of in de maatvoering vinden dat wij juist neerzetten hoe groot of klein iets valt. Wij verkopen nl tot 6XL en proberen mensen zo goed mogelijk te adviseren. Wij hebben er nl. niets aan om niet goed de maten te beschrijven. Dat levert ons retouren op en ontevreden klanten. Zoals u misschien in de andere reviews kunt lezen, zijn juist mensen tevreden over ons maatadvies en de duidelijke beschrijvingen bij de produkten.
Het artikel dat u heeft terug gestuurd, hebben wij al jaren in onze collectie en het is ook nog eens een duits merk. Maar wij zullen naar de maatvoering van deze jurk kijken of deze niet aangepast is, waardoor u voor zo een teleurstelling bent gekomen.
U schrijft verder dat het als brievenbuspakket door ons verstuurd is. Echter uw bestelling is ook door ons als pakket verstuurd, het past nl door de dikte van het doosje niet door de brievenbus. Dat maakt het inderdaad duur om te versturen. Zowel voor u als voor ons.
Misschien een idee om een keer te komen passen in onze showroom? Dan kunt u ons uitgebreide assortiment gewoon eens rustig doorpassen. Wij helpen u graag!

Score voor Clubwear Company: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Kanten jurkje