Slecht. Er wordt geadverteerd met morgen in huis bij mij duurde het 4 werkdagen!

Vermeld duidelijk EN EERLIJK wanneer de klant het in huis heeft.

Reactie Clubwear Company:

U heeft op 16 juli een bestelling gedaan en deze hebben wij ook dezelfde dag op de post gedaan.
Op onze site staat: voor 16 uur besteld, dezelfde (werk)dag verstuurd.
Wij hebben absoluut niet op de site staan dat het dan morgen in huis is.
De reden hiervoor is, en dat heeft u nu zelf aan den lijve ondervonden, is dat de post heel grillig is. Wij kunnen dus nooit garanderen dat het er de volgende dag is.
Dit neemt u ons kwalijk. Maar zoals u begrijpt kunnen wij helaas geen enkele invloed op de postbezorging uitoefenen. Na bijna 9 jaar pakjes versturen hebben wij de ervaring dat 90% van de post er binnen een dag is, en de rest duurt wat langer, 2,3, 4 dagen of soms zelfs een week of 2 weken. Dat laatste gebeurt gelukkig bij nooit.
U zegt verder in het review: Vermeld duidelijk EN EERLIJK wanneer de klant het in huis heeft.
Wij doen geen enkele belofte wanneer het in huis is. Het enige wat wij u kunnen verzekeren is dat bestellingen elke dag voor 16 uur besteld, dezelfde dag nog op de post gaan. En dat doen wij nu bijna 9 jaar. Dus wij doen 100% wat wij beloven.
Wij doen geen beloftes van morgen in huis e.d.
U zult misschien begrijpen dat uw review ons pijn doet, immers, wij doen wat wij zeggen. Helaas is er geen enkele postbezorger in NL die kan garanderen dat het de volgende dag in huis is.

Score voor Clubwear Company: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee