Vervangen voorruit
Uw ervaring
Eerst langs de vestiging gereden om de schade te laten beoordelen, en het zou opgevuld worden en verder geen kosten. Afspraak in gepland, ben op de afgesproken datum aanwezig. Blijkt toch dat ze het niet kunnen repareren, dus nieuwe afspraak voor een nieuwe voorruit. Deze is een week later geplaatst. Of ik even 150 euro eigen risico wilden afrekenen. Dit is niet kenbaar gemaakt,en had ik ook graag van tevoren willen weten. Dan had ik de keus kunnen maken om door te rijden met die kleine beschadeging. De beschadeging was klein en bovendien niet in het zicht . Dit vond ik een min punt.