Heel slecht
Uw ervaring
Ze hadden mijn auto heel vies gemaakt en ze hadden mijn dashcam houder kapotgemaakt en bijna mijn alarm. Hij had het kapotgemaakt maar hij vertelde niks ik zag het zelf.
Ze hadden mijn auto heel vies gemaakt en ze hadden mijn dashcam houder kapotgemaakt en bijna mijn alarm. Hij had het kapotgemaakt maar hij vertelde niks ik zag het zelf.