Het is mooi zo....
Uw ervaring
Twee weken geleden zou een voorruit geplaats worden. Ik had de middag vrij genomen maar toen kwam het belletje dat de ruit kapot in het magazijn zou staan. Nieuwe afspraak gemaakt en weer de middag vrij genomen. Geen nieuwe bevestiging ontvangen en ook, zoals blijkbaar gebruikelijk, een avond van te voren een mail met een gericht tijdstip van de monteur. Ik wist niet meer dan dat ze ergens in de middag zouden komen. Als om 12.15 de monteur er ineens is ben ik dus nog niet thuis. Hij heeft mij gebeld maar ik kon de telefoon niet aannemen. Bij het terugbellen werd niet meer opgenomen. Als ik carglass bel krijg ik te horen dat het erg druk is en dat er een flinke wachttijd is. Nou....laat maar zitten dan! Ik ga wel ergens anders heen. Wat een gepruts, dit heeft me voor niets uiteindelijk een vrije dag gekost. Bedankt!