Goede service en fijne communicatie
Uw ervaring
Steentje op de ruit gehad en was doorgescheurd, moest een nieuwe voorruit in. Was snel geregeld en goede service. Vriendelijk personeel die alles rustig met je doorneemt en uitlegt.
Steentje op de ruit gehad en was doorgescheurd, moest een nieuwe voorruit in. Was snel geregeld en goede service. Vriendelijk personeel die alles rustig met je doorneemt en uitlegt.