Voorruit vervangen
Uw ervaring
Vriendelijk personeel, goede service. Klein aandachtspuntje, even stofzuigen had geen kwaad gekund en de nieuwe ruit was ook niet schoon. Details maar toch..
Vriendelijk personeel, goede service. Klein aandachtspuntje, even stofzuigen had geen kwaad gekund en de nieuwe ruit was ook niet schoon. Details maar toch..