Top service
Uw ervaring
Mijn voorruit laten vervangen
Vriendelijk ontvangst optijd geholpen en auto was voor de afgesproken tijd klaar
Vriendelijk personeel en vakkundig
Hoop niet terug te komen want dan zou mijn ruit weer stuk zijn maar ga dan zeker terug naar deze vestiging