Prima service
Uw ervaring
Heel aardig en vriendelijk personeel die jou graag verder helpen! Gaven mij ook tips, dat mocht ik in de toekomst weer een sterretje krijgen in mijn ruit, ik deze het beste kan afplakken met plakband o.i.d. zodat er geen vuil tussen komt. Tevens was de koffie ook prima te drinken!
Reactie Carglass:
Fijn om te horen dat je goede tips hebt gekregen en de koffie lekker was Tommie! 😀☕
Marja, Customer Contact Center