Niet te krijgen raam
Uw ervaring
Mijn ervaring met carclass half december ruit ingeslagen navigatie gestolen aangifte gedaan enz
Schade bij Carglass gemeld u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld ?
Dus niet na drie weken een terugbel verzoek gedaan belt niemand terug
Zelf maar gaan bellen na een paar keer doorverbonden te zijn had ik iemand die me kon helpen nou jou teleurstellen
Raam nog niet binnen dus afwachten
8 februari weer contact gezocht verhaal gedaan ik bel u vandaag nog terug niet dus
Zelf maar aktie ondernomen na diverse sloperijen gebeld eindelijk een ruit gevonden
Na twee maanden nu eindelijk een ruit in mijn 🚗 😅
Reactie Carglass:
Ontzettend balen dat je ruit in backorder stond en niet te leveren was! Wij vinden het zelf ook prettig als de ruit op voorraad is en er direct ingezet kan worden. Fijn dat het uiteindelijk met een ruit van de sloop toch is opgelost. 👍
Marja, Customer Contact Center