Slecht
Uw ervaring
Auto stond veel langer binnen (3 uur). Prima want had zelf al aangegeven dat ik rond die tijd zou komen want werk ernaast. Maar dan nog was de auto niet klaar. Niet uitgezogen, werd even snel gedaan en maar voor de helft. Tevens de ramen niet schoon en me hele wagen zit onder de zooi. Lijmresten lijkt wel. Op de deurstijlen en dak. Ook op het dashboard lag nog troep. Ook het hele dak lag vol met rubber achtig spul. Werd er even afgeblazen en bekijk het maar.
Reactie Carglass:
Ai, dat is jammer om te horen Jasper. Ik zet je melding door naar de afdeling Customer Service.
Marja, Customer Contact Center