FM
Uw ervaring
Snel geregeld geen gedoe ! Vriendelijk en bekwaam personeel . Ben zeer goed geholpen.
Reactie Carglass:
Dankjewel voor je mooie woorden, fijn om te horen! 😀
Marja, Customer Contact Center
Snel geregeld geen gedoe ! Vriendelijk en bekwaam personeel . Ben zeer goed geholpen.
Dankjewel voor je mooie woorden, fijn om te horen! 😀
Marja, Customer Contact Center