Ruit een half uur later na reparatie gescheurd.
Uw ervaring
Alles verliep prima. Er werd zelfs verteld dat de ruit kon scheuren tijdens de reparatie. Reparatie betrof een heel klein sterretje. Het leek alsof alles geslaagd was en ik kreeg weer de auto mee zonder een sterretje. Het was gerepareerd en kon weer lekker de weg op. Een half uur later had ik ineens een scheur in de ruit en moet nu mijn voorruit vervangen. Dus niet zoals in de reclame: net zo sterk als daarvoor! Als ik het niet had laten repareren, had ik m’n originele ruit nog en 75€ bespaard. Dus of ik blij ben met de reparatie…… nee. Zeker niet.
Reactie Carglass:
Jammer dat de ruit alsnog is gaan doorscheuren. Had je 't niet laten maken was de kans op doorscheuren ook zeker aanwezig geweest. Je verzekeraar wil dat we eerst proberen de ruit te repareren indien dit mogelijk is.
Marja, Customer Contact Center