Zeer aardige man en veel kennis
Uw ervaring
Prima, afspraak was zo gemaakt en netjes optijd een belletje wanneer ze zouden komen. De ruitenwissers zijn alleen niet best, als het hard regent dan klapperen ze over het raam helaas. Best jammer voor dure ruitenwissers
Reactie Carglass:
Fijn om te horen dat de afspraak snel was gemaakt en er een zeer aardige monteur met veel kennis je heeft geholpen. Je melding van de ruitenwissers zet ik door naar de afdeling Customer Service want de ruitenwissers horen niet over je ruit te klapperen.
Marja, Customer Contact Center