Huub Eig

Beste mensen. Snel en goed! KAN NIET BETER. Een PLUIM! Maar iedere keer weer is het een rommeltje bij POST NL Terwijl ik thuis was, moest ik weer elders gaan ophalen en zelfs dagen later. Dus doe het liever met D... Succes!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Hallo Huub,
Allereerst, een grote dankjewel voor je fantastische beoordeling van 4,5 sterren! We zijn ontzettend blij te horen dat je onze service als 'snel en goed' ervaart en dat je ons een PLUIM geeft. Dit soort feedback motiveert ons enorm.
We begrijpen je frustratie over de ervaring met de bezorging door PostNL. Het is nooit onze bedoeling dat klanten ongemak ervaren bij het ontvangen van hun bestelling. Jouw suggestie om in de toekomst gebruik te maken van een andere bezorgdienst, hebben we reeds allemaal uitgeprobeerd maar het wordt er niet beter van.
We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Dit helpt ons niet alleen om te groeien, maar stelt ons ook in staat om onze processen en keuzes van partners te herzien en te verbeteren.
Als je nog verdere opmerkingen of vragen hebt, of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten. Jouw tevredenheid en gemak zijn onze prioriteit.
Nogmaals bedankt voor je steun en het delen van je positieve ervaring.
Het BOB-team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Muizenval