Robbin

Snel en eenvoudig

makkelijk

Beste Robbin,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

Marc Vanhee

Alles supervlot

vlot en vloeiend

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service. Veel plezier met je aankopen!

dries

snelheid

Beste klant,
Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service! Veel plezier met je aankopen en fijne dag!

Zn

Heel slecht heel zwakke internet

Reactie Herladen.be:

Beste Denis, Wat vervelend dat je zwak internet hebt. Dat kunnen wij echter niet voor je verbeteren. Neem daarvoor contact op met de klantenservice van je provider. Met vriendelijke groet, Anne

Nathalie

Zeer goed

Vlugge betaling en direct je email top

Beste Nathalie,
Bedankt voor je feedback!

Emmanuel

Soms krijgen ze maar de helft

Reactie Herladen.be:

Beste Emmanuel, Je schreef ons dat je een verkeerd emailadres had aangegeven tijdens je bestelling. Wij hebben de codes inmiddels naar het juiste adres gestuurd. Veel plezier ermee! Met vriendelijke... Beste Emmanuel, Je schreef ons dat je een verkeerd emailadres had aangegeven tijdens je bestelling. Wij hebben de codes inmiddels naar het juiste adres gestuurd. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Anne

L. Bloemen

Zeer slecht. Ik heb reeds 3 keer gebeld met proximus.
Zeer slecht. Ik heb reeds 3 keer gebeld met proximus.
1 x heeft men niets kunnen doen en stuurden men mij naar het dichtsbijgelegen kantoor (in Neerpelt. Dat kantoor kon ook niet helpen en gaf mij een telefoonnr. 080022800 dat hetzelfde nr. blijkt als wat ik de eerste keer heb gebeld.
Graag antwoord en oplossing asap.
L.Bloemen.
Mijn telefoonnr. : 011648599

?

Reactie Herladen.be:

Beste Louis, Ik begrijp dat je een probleem hebt met Proximus en dat je contact hebt gehad met de Proximus klantenservice en het plaatselijke kantoor van Proximus bezocht hebt. Je hebt nu echter een... Beste Louis, Ik begrijp dat je een probleem hebt met Proximus en dat je contact hebt gehad met de Proximus klantenservice en het plaatselijke kantoor van Proximus bezocht hebt. Je hebt nu echter een review afgegeven voor www.herladen.be. Wij verkopen wel Proximus herlaadkaarten, maar zijn geen onderdeel van Proximus. Ik kan ook geen bestelling van je vinden, evenmin een support aanvraag. Mocht je alsnog een vraag voor ons hebben, kan je dan het contactformulier op www.herladen.be invullen? Met vriendelijke groet, Anne

GOED

ALLES

dank je wel

Leirs

Snel

Beste Leirs,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.