Ingrid Denaene

Na lang zoeken, kon my Proximus niet openen, toch een gemakkelijke manier gevonden om te herladen

Goede mogelijkheid om direct op te laden met gewenst bedrag

Beste Claeys,
Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service. Veel plezier met je aankopen!

Mîékè

Altijd vlot zonder problemen

Snelle service

Beste Claeys,

Van Cappel Christiaan

Dank je wel!

COMPANYS

Heb mijn activatiecode niet afgekregen ….

?

Reactie Herladen.be:

Beste Sven, Met de hier aangegeven gegevens vinden we geen bestelling. Daarom hebben we je op 4 augustus een email gestuurd. Deze heb je helaas niet beantwoord. Zou je onze email willen... Beste Sven, Met de hier aangegeven gegevens vinden we geen bestelling. Daarom hebben we je op 4 augustus een email gestuurd. Deze heb je helaas niet beantwoord. Zou je onze email willen beantwoorden? Dan helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Anne

Deffany

Niet goed

Niks aangekomen

Beste klant,
We hebben je supportaanvraag per e-mail beantwoord.
Fijne dag!
Team Opwaarderen.nl

Christa

Super

Snelle correcte afhandeling

Beste Christa,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Fils Noémie

Netflix

Netflix

Reactie Herladen.be:

Fijn te lezen dat je tevreden bent!

Corrine Nannings

Heel goed

Snel, duidelijk en overzichtelijk.

Reactie Herladen.be:

Dank je wel voor je waardering.

anna

Slecht en goed heb 3 x een kaart bijbesteld en niet gekregen dit gaat ondertussen over 55 euro de andere keren del

gemakkelijk is dat als …..je de kaart ontvangt hem ook onmiddelijk kunt opladen als je de kaart al krijg

Beste Anna,

Beste Anna,

Wij lossen het probleem graag samen met jou op, maar helaas hebben we nog geen reactie van je ontvangen op onze e-mail. Met het door jou aangegeven e-mailadres vinden we ook geen supportaanvraag of bestelling in ons systeem. Zou je onze e-mail kunnen beantwoorden en daarbij laten weten wat je ordernummer of gebruikte e-mailadres is? Wellicht vind je onze e-mails in je spambox. Alvast bedankt!

Team Opwaarderen.nl

Tony

Snel sneller snelst 😁

Eenvoudig

Reactie Herladen.be:

Fijn dat je tevreden bent.