Hilde Dewulf

Aankoop refurbished iphone 12. Heel vlot, snelle levering, prima kwaliteit.

Saskia Engelen

Heel mooi toestel, nauwelijks gebruikerssporen aanwezig, snelle levering, alleen jammer dat er geen originele Apple batterij in zit

Bernard Carlier

Zeer snel geleverd!
Product voldoet aan alle verwachtingen
Prijs kwaliteit “top”

Ahmed D

Snelle levering en snelle behandeling van retour

Jean-Pierre Nollevaux

Materiaal voldoet aan de beschrijving en zeer snelle en zorgvuldige levering en mijn kleine meid is super blij met haar verjaardagscadeau Top

Bart lamal

Iphone 8 gekocht maar het touchscreen werkt niet goed en vingerafdruk werkt gewoon niet, iphone werd ook niet de dag erna afgeleverd zoals beloofd

Reactie Forza Refurbished:

Beste Bart,
Beste Bart,
Heel vervelend dat er een probleem met je iPhone is! Ik heb geprobeerd om je via telefoon & mail te bereiken, om je te helpen de issues op te lossen of een omruiling voor je z.s.m. in orde te maken. Helaas heb je niet gereageerd. We lossen kosteloos de problemen voor je op en zorgen dat je een werkzaam toestel hebt, neem graag even contact met ons op zodat we je kunnen ondersteunen!
Met betrekking tot de levering, hierin zijn we afhankelijk van de vervoerder. Ik heb de track & trace gecheckt en we hebben dezelfde dag als je bestelling is binnengekomen verstuurd. Het lijkt er op dat de vervoerder er niet in is geslaagd om de dag erna af te leveren, mijn excuses hiervoor.
Neem gerust contact met ons op zodat we je kunnen helpen totdat je een goed werkzaam toestel hebt, we maken het voor je in orde.
Menno | Forza

Lenn Uwland

Eerder een iPad besteld. Toen al dik tevreden. Nu een iPhone 14 plus. Alhoewel er in eerste instantie iets mee was, is dit zeer goed opgelost door Forza. Dik tevreden hoe zij met ons als klant zijn... Eerder een iPad besteld. Toen al dik tevreden. Nu een iPhone 14 plus. Alhoewel er in eerste instantie iets mee was, is dit zeer goed opgelost door Forza. Dik tevreden hoe zij met ons als klant zijn omgegaan. Betrouwbaar, eerlijk en respectvol. Steeds meer bedrijven missen die kwaliteiten, maar zijn duidelijk nog aanwezig bij Forza. Op den duur wil ik opnieuw een iPad aanschaffen, dat zal ik ongetwijfeld weer bij Forza doen. Bedankt!