Melissa Evens

Snelle levering, goede kwaliteit van gsm zoals beschreven op de website. Prijs/kwaliteit is zeker in orde.

Mikay de Jaeger

Screenprotector zorgt voor verminderde sensitiviteit van de touchscreen

Reactie Forza Refurbished:

Beste Mikay,
Beste Mikay,
jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de screen protector. Gelukkig is er een oplossing! Je kunt via de instellingen van je Apple Watch een en ander veranderen aan de sensitiviteit van het touchscreen. Hierdoor heb je profijt van goede bescherming, en toch fijn gebruik. Lees er via onderstaande link meer over:
Mocht je nog andere vragen hebben/problemen ondervinden neem gerust contact met ons op en dan gaan we je helpen.
Groet,
Menno | Forza

Aletta Rambaut

Alles is goed verlopen en heb geen enkele opmerking!

Maddy Mattheeusen voor Fien

Geluid is niet goed op Snapchat en Instagram, heel veel ruis, stem slechts in de verte hoorbaar. Wij hadden gekozen voor een product met lichte gebruikssporen. Vorige ervaring/aankoop was veel beter.

Reactie Forza Refurbished:

Beste Maddy,
Beste Maddy,
we hebben elkaar aan de telefoon gesproken en we gaan zorgen dat er we het toestel voor je omruilen. Ook heb ik je via de mail verdere instructies en uitleg gestuurd om te ondersteunen met het updaten van je toestel, hopelijk gaat het daarmee volledig lukken. We hebben nog contact!
Groet,
Menno | Forza

Rudi SCHOUTEDEN

Uitstekend, snelle levering, correcte prijs, item werkt prima, batterij idem

Imke Dils

Laptop is oke. Enkel jammer dat het qwerty is ipv azerty.

Luc Brutsaert

De avond voordien besteld, en volgende dag al veilig en zonder schade geleverd.