David Christophe Vendavid

Goed ervaring maar er werd verkeerd gefactureerd, het bedrag op de factuur is niet gelijk aan het betaalde bedrag. Na 2 weken is er nog steeds gezn respons

Muriel Grégoire

Even een probleempje mbt btw nummer maar door de vlotte opvolging had ik toch snel mijn nieuw toestel. Heel tevreden mee.

Liesbeth Francis

Snelle levering. Gekozen artikel goed ontvangen!

LDW Consulting

De gsm die ik er kocht was gelukkig ok. Maar administratief is dit een echt het slechtste bedrijf dat ik in 30 jaar business tegen kwam. Een simpele factuur kunnen ze niet opsturen. 12 mails later... De gsm die ik er kocht was gelukkig ok. Maar administratief is dit een echt het slechtste bedrijf dat ik in 30 jaar business tegen kwam. Een simpele factuur kunnen ze niet opsturen. 12 mails later nog steeds niet. Tot 4x toe vragen ze dezelfde bullshit. NOOIT koop ik hier nog iets. Als je graag buikpijn krijgt, moet je bij hun zijn. Niet te begrijpen dat ze nog bestaan

Reactie Forza Refurbished:

Hallo Luc,
Hallo Luc,
we hebben contact gehad en zijn er achter gekomen dat je mails en factuurvragen niet naar het juiste bedrijf zijn verstuurd - vandaar de problemen met antwoorden. Gelukkig hebben we het samen opgelost nu!
Groet,
Menno | Forza

Hendrik D'Hulster

Het product voldoet aan de verwachting. De verzending was een dag te laat.

Reactie Forza Refurbished:

Beste Hendrik,
Beste Hendrik,
Jammer dat je zending iets vertraagd was. Ik zie dat wij dezelfde dag nog verzonden hebben, maar dat de vervoerder er een dag langer over heeft gedaan. Het is deze weken iets drukker in het transport i.v.m. aankomende black friday en het volume wat de vervoerders moeten verwerken. Onze excuses dat de zending iets later was dan verwacht.
Groet,
Menno | Forza

Kim Willems

Tot nu toe geen klacht besteld en snel geleverd