134 reviews
Write a review

100% of the customers recommend this company.

Jan Dobrogowski

Over all excellent experience due to Guido van der Berg's professionalism and easy efficiency.

Strengths of White Whale

Easy going efficiency, no-nonsense

Ed van Henegouwen

Heldere en objectieve uitleg, geen wollige beloftes. Gewoon een reƫel beeld van de markt en een advies waar we wat aan hadden. Bedankt voor de verkoop, we hadden er echt geen omkijken naar.

Y Nooy

Die was uitstekend !

Carl Knudsen

Great help!

Strengths of White Whale

Bought my Hanse 400e in July, great help, reliable and transparent service.

Anonymously

Aankoop zeiljacht dat via WWY aangeboden werd

Leon

Super!

Mr. R. Lefresne

Purchase of Jeanneau Sun Odyssey 40 (2002)

Slot

Reply White Whale Yachtbrokers:

Bedankt voor uw beoordeling. Juist ook van kopers willen we graag feedback hebben hoe onze dienstverlening wordt ervaren. Op die manier kunnen wij blijven werken aan een steeds hogere kwaliteit van... Bedankt voor uw beoordeling. Juist ook van kopers willen we graag feedback hebben hoe onze dienstverlening wordt ervaren. Op die manier kunnen wij blijven werken aan een steeds hogere kwaliteit van onze service. Het onderdeel "kosten" is inderdaad niet van toepassing voor u als koper, dat kan vanaf nu in de review worden aangevinkt. Heel veel plezier met uw boot!

Benny Rasmussen

Superb service and honest description of the yacht. Service until delivery in Sweden. An example for the business, thanks entire crew of Willemstad Office!

Anonymously

Enno Dijkstra vinden wij een plezierige deskundige man.Hij heeft zijn best gedaan ons schip te verkopen en dit is goed gelukt.