298 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

S. Schäfer

Very good

C.Janssen

Wij hebben een hele fijne ervaring met Robert de Vries en petra de Vries. Zij hebben ons met alles goed geholpen .

Paul Welzenbagh

De kwaliteiten van deze makelaar,Pieter Pepping Vinkeveen, zijn uitstekend te noemen.

Harald

Äußerst engagiert, sehr fachkundig und hilfreich beratend hat uns Ron Priem zu unserem TRaumschiff verholfen, danke!

VOSSIUS MICHEL

Goede samenwerking met ron priem , top verkoper , gaf een goed gevoel

Sjoerd Mulder

Via WWY Enkhuizen hebben wij onze Grand Soleil 42 verkocht aan een Fransman. De gehele transactie is op een uiterst plezierige en professionele manier verlopen. Ondanks dat we 1 keer bij de... Via WWY Enkhuizen hebben wij onze Grand Soleil 42 verkocht aan een Fransman. De gehele transactie is op een uiterst plezierige en professionele manier verlopen. Ondanks dat we 1 keer bij de bezichtiging en bij de overdracht niet aanwezig konden zijn is dit door Robert de Vries vlekkeloos afgehandeld. Ook de ontvangst op het kantoor in Enkhuizen door zijn vrouw Petra was uitermate vriendelijk en professioneel.

C.M. Mus-Lette

Zeer plezierig

Verhoeven

Plezierig kontakt

Hans Landa

Via Tim van White Whale Willemstad hebben we onze nieuwe boot gekocht. Dit is zeer positief verlopen met maximale inzet van Tim. Eerlijke en professionele communicatie en kennis van zaken heeft... Via Tim van White Whale Willemstad hebben we onze nieuwe boot gekocht. Dit is zeer positief verlopen met maximale inzet van Tim. Eerlijke en professionele communicatie en kennis van zaken heeft geleid tot ons zeer tevreden gevoel.
Ook onze oude boot verkocht via White Whale met als contactpersoon Tim. Leuk om dit van twee kanten te ervaren. Zowel de koop van de nieuwe als de verkoop van de oude. Ook hier heeft Tim zijn uiterste best gedaan. Dit resulteerde in een zeer korte verkooptijd. Onze boot was binnen een week verkocht! Tim is hierin er actief geweest en pakt door waar dat nodig.
De verkoopvoorwaarden waren zeer scherp. Laag verkooptarief wat natuurlijk zeer aangenaam is.
Ik ben zeer tevreden en heb White whale al aanbevolen binnen mijn kennissenkring en omgeving. Top! Dank je wel Tim voor je inzet!

M Bus

Een bedrijf met kennis van zaken