298 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Ton S

Wij hebben een uitstekende ervaring met de verkoop van ons zeiljacht bij White Whale yachtsbrokers te Sneek (Enno Dijkstra). Professioneel, realistisch en actief. Heldere communicatie over het... Wij hebben een uitstekende ervaring met de verkoop van ons zeiljacht bij White Whale yachtsbrokers te Sneek (Enno Dijkstra). Professioneel, realistisch en actief. Heldere communicatie over het verkoop proces en een zeer prettige opstelling naar alle partijen.

Jeroen Tummers

Fantastisch!

W.A.M van der Wallen

Mede door de deskundige en gemoedelijke begeleiding
van Ron Priem van White Whale YachtBrokers
Is onze Saga27 verkocht!
Hartelijk Dank daarvoor.

Peter Bürger

Ron Priem / Limburg hat uns von Anfang an bis zum Verkauf hervorragend begleitet. Ron ist ein sehr sympathischer Mensch, war immer zu erreichen und hat innerhalb ganz kurzer Zeit einen Käufer für... Ron Priem / Limburg hat uns von Anfang an bis zum Verkauf hervorragend begleitet. Ron ist ein sehr sympathischer Mensch, war immer zu erreichen und hat innerhalb ganz kurzer Zeit einen Käufer für das Boot gefunden. Absolut professionell und empfehlenswert.

Peter Bakker

Positief Vriendelijk Snelle communicatie. Zeer professionele medewerkers.

German investor

Motivated broker with high professional qualification.

How did you find White Whale Yachtbrokers

Internet

Strengths of White Whale

Professional know-how

Improvements or suggestions

Nothing to improve.

Rob Koudijs

Schip binnen één maand verkocht.
Taco van het hoofdkantoor in Willemstad heeft prima werk geleverd

Schaap

Zeer prettig. Ruim de tijd genomen en eerlijk verhaal

Mike Damoiseaux

Ron Priem werd mij aanbevolen en heeft bewezen dat hij ook moeilijk verkoopbare boten voor redelijke prijs kan wegzetten.

Heinz

Wir sind mehr als zufrieden. Besonders unser Makler Ron Priem ist wohl nicht mehr zu überbieten. Begleitung von Anfang bis Ende und immer zu erreichen.