298 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Peter Groeneboom

Op de site van White Whale in Sneek zag ik een Victoire 933.
Op de site van White Whale in Sneek zag ik een Victoire 933.
Omdat er maar 1 foto en zeer weinig informatie was heb ik via het websiteformulier 2x om meer foto’s en informatie gevraagd maar geen antwoord gekregen.
Met een zeiljacht adverteren zonder relevante informatie en met 1 foto is natuurlijk al niet handig maar klantvragen niet beantwoorden geeft de indruk dat men niet veel moeite wil nemen om te verkopen.
Voor de eigenaar van dit jacht is het ook niet netjes want deze betaalt een flink bedrag aan makelaarskosten maar krijgt een slechte service.
Daarom vind ik Enno Dijkstra van White Whale uit Sneek een slechte jachtmakelaar en heb niet langer belangstelling voor dit jacht

Arthur

Super goed bedrijf en erg integere mensen. Robbert en Petra doen echt hun best voor je. Zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen die een boot wil kopen of verkopen. Toppers zijn het!!!

Ton Hovens

De ervaring met White Whale Yachtbrokers Limburg is erg positief vooral Ron Priem weet waar hij het over heeft

Jan Hovens

Uitstekende ervaring met Ron Priem van limburg.white whale Yachtbrokers. Alles ging snel, vriendelijk en accuraat, binnen 10 dagen had ik al contact met de huidige koper.

Beckers Michel

Professioneel. Behulpzaam en zeer vriendelijk bijgestaan voor White Whale Limburg door Ron Priem.

Stephen Mcwilliams

All good

How did you find White Whale Yachtbrokers

Local to me.

Strengths of White Whale

Local

Improvements or suggestions

I could tell you for a fee?

D. Mulder

Uitstekende behandeling door Ron Priem, White Whale Limburg. Professioneel, terzake kundig, accuraat en punctueel.

Kees Meeuwsen

White Whale Yachtbrokers Kantoor Limburg, Ron Priem. Een openbaring: wat een inzet! Ruim oprijd voor een afspraak, vriendelijk, deskundig en stelt je gerust.

Robert H. G.

Excellent! We got an outstanding support buying our new ship.

Jan

Ondanks een teleurstellende afgebroken aankoop in 2020 heeft WWY het schip in maart 2021 succesvol verkocht.